13 d’abril 2009

Nou foro del bloc!

L’últim dia estava pensant alguna manera per a que tots poguéssim parlar, discutir, quedar per a poder anar a córrer o per a una cursa, però no se m’acudia. Després de reflexionar vaig arribar a la conclusió de que un foro seria la solució perfecta. I tal com ho vaig pensar va ésser tal i com ho vaig fer. Ara acabo de obrir un foro (www.correntpercerdanyola.mforos.com) on s’hi podrà fer moltes coses. Jo no estic molt enterat de com va tot aquest món, però pel que veig, per fer les funcions principals és força senzill. D’entrada us haureu de registrar, i després ja podreu posar missatges nous, obrir un nou debat de discussió, penjar fotos, etc.

image

Amb aquesta nova eina crec que mantenir-nos comunicats serà molt més fàcil!!

Salut i força a les cames!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada