02 d’abril 2009

I ja en són més de 1000!

Quan vaig començar amb aquest bloc em feia il·lusió pensar que podria funcionar i tirar endavant amb força, però també em feia por que no arribes a “triomfar” el suficient.. Portar un bloc i mantenir-lo constantment actualitzat per a que tots vosaltres el pugueu gaudir en tot moment és un gran sacrifici, però si des del primer dia vaig decidir en carregar-me’l va ser perquè em sentia orgullós de poder fer alguna cosa per a l’atletisme d’aquesta ciutat.

Sé que des de que aquest bloc ha estat engegat, l’atletisme d’aquesta ciutat no ha fet un gran canvi, sé que seguim sense pista d’atletisme i que l’ajuntament ens segueix tractant no tan bé com desitjaríem, però també sé que amb només 79 dies la evolució ha estat molt favorable. Gracies a aquestes 1000 visites jo tinc més ganes de seguir escrivint, i gracies a aquestes 1000 visites, l’atletisme d’aquesta ciutat seguirà creixent a bon ritme.

Gràcies a tots i foteu-li fort a les cames!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada