13 de gener 2009

Una gran ciutat...vols dir?

Hola!

Em presento, em dic Àlex, tinc 15 anys i el meu esport preferit és l'atletisme. Tu diràs: creus que m'importa molt? i jo et diré: la veritat és que no m'importa si t'importa, però el que sí que m'importa, i per sobre de tot em preocupa, és que una ciutat de més de 53000 habitants, una ciutat punta en tecnologia, una ciutat que té universitat, una ciutat en progrés, una ciutat desenvolupada, la meva ciutat! doncs que aquesta ciutat, aquesta ciutat que no és pas un poble! no tingui pista d'atletisme!!
L'ultim dia vaig passar pels pirineus, i en un poblet que no i devien viure més de 400 habitants, un poblet "de mala mort" tenien una pista d'atletisme. Collons!vaig pensar! Collons!vaig tornar a pensar!

Ara no penseu que aquest bloc només és per manifestar-nos de la pista i lo mal cuidat que està l'atletisme en aquesta "ciutat", tot i ser veritat. Aquest bloc voldria que servís com a "punt de reunió" de tots els runners cerdanyolins.

Salut i força a les cames!
Àlex

3 comentaris:

  1. Cerdanyola no està morta!!!!!!!!!
    Quelcom mou cada cop més gent a correr per Cerdanyola i realment sembla que el ajuntament ho ignori.
    La passada nit vaig somiar amb aquesta platónica pista d’atletisme, encara que amb tantes promeses que mai es materialitzen es va convertir amb una pesadilla.
    “CHAPEAU” Alex, un lloc pels runners Cerdanyolins que ara han d’emigrar a altres terres, encara que no pugui ser unes pistes.

    Força runners
    GABI

    ResponElimina
  2. Si senyor Bosk lluitant xls teus drets!!
    A veure si el "meravellòs" alcalde k tnim us fa cas!!
    Amunt els runners!

    Wi-Fi

    ResponElimina
  3. Menys sincrotró i mes llocs per fer esport. Pistes d'atletime ja Sr. Morral.

    Salutacions

    ResponElimina