13 de gener 2010

Felicitats correntpercerdanyola!

I és que exactament el dia d'avui de fa un any em decidia a engegar un nou projecte, és tractava d’un bloc per a fer que l’atletisme de la ciutat se sentís una mica més. Ho he aconseguit? Jo crec que sí, i n’estic molt content de poder-ho celebrar.

TOTS sabem que l’atletisme a Cerdanyola no està molt cuidat però que gracies a uns quants podem dir que Cerdanyola s’hi veu una mica embolicada en el tema! Aquest any 2009 ha estat un any excel·lent respecte a tots els que em passat, ha aparegut un nou club (C.H.Cerdanyola) els quals han aconseguit un lloc per entrenar. I no es tracta de 5 personatges que ho fan per amor a l’arte, és tracta de més de 30 persones que preparen nous reptes, que fan ambient, que preparen conferencies i que fan que l’atletisme de la ciutat no és redueixi a una mínima expressió.

NO m’agraden els que mouen la ciutat, però SÍ els que l'habiten!

Moltes gràcies a tots i a seguir igual!

Salut i força a les cames!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada